- Vsi anketirani pacienti se strinjajo, da so naši prostori dovolj čisti.
(Anketa o zadovoljstvu pacientov z obravnavno v dnevni bolnici, 2018, N=295)
- Vsi anketirani bolniki menijo, da je imela anesteziološka ekipa do njih spoštljiv in odprt odnos.
(Anketa o zadovoljstvu z anesteziološko oskrbo, 2018, N=229)
- Kar 97% pacientov trdi, da so naši zdravniki zelo dobro in natančno razložili njihovo bolezen in potek zdravljenja.
(Anketa o zadovoljstvu pacientov z obravnavno v dnevni bolnici, 2018, N=295)
- Od vseh anketiranih bolnikov, ki so bili pri nas operirani, bi jih kar 97% ponovno izbralo enako obliko anestezije.
(Anketa o zadovoljstvu z anesteziološko oskrbo, 2018, N=229)
- Da spoštujemo njihovo zasebnost meni 96% naših bolnikov.
(Anketa o zadovoljstvu pacientov s specialistično obravnavo, 2018, N=173)
- V 95% so anketirani pacienti zelo zadovoljni s postopkom naročanja.
(Anketa o zadovoljstvu pacientov s specialistično obravnavo, 2018, N=173)
- 86% bolnikov ocenjuje zaposlene kot zelo prijazne.
(Anketa o zadovoljstvu pacientov s specialistično obravnavo, 2018, N=173)
- Kar 85% bolnikov v našem centru čaka na sprejem na operacijo manj kot eno uro.
(Anketa o zadovoljstvu pacientov z obravnavno v dnevni bolnici, 2018, N=295)
- Z zdravstveno obravnavo je zelo zadovoljnih 77% ljudi, medtem ko jih je 22% takih, ki so zadovoljni.
(Anketa o zadovoljstvu pacientov s specialistično obravnavo, 2018, N=173)
- V 68% primerih so bolniki v povprečju na vstop v ambulanto čakali do 30 minut.
(Anketa o zadovoljstvu pacientov s specialistično obravnavo, 2018, N=173)